5 Kasım 2008 Çarşamba

Sen Aynı Yerindesin Peki Ya Ben?

felaket yağmur yağıyo bırak yağsın...
bu sert yağmura rağmen kaçmadım yağmurdan..
sanki sana olan nefretimin boşaldığı gibi boşalıyor gökyüzünden damla damla..
nefret bnm içimi..yağmur da gökyüzünü terkediyor bak..
ama sana olan kinim geri gelecek biliyorum yağmurun da geleceği gibi..
önceden yağmurlar güzel şeyler hatırlatırdı..
şimdi hatırlayacak güzel şey kalmadı...
her şeye rağmen bugün bütün ii dileklerim üzerindeydi..
sen benden nefret etsen de..ben seni hala seviorum belki de..
hiç aklına gelmiyor de mi seni sevebileceğim...
zaten aklına gelse de hemen gidecek biliyorum...
bak yağmur gittii..yok artık yağmıyor..
aklından gittiğim gibi terketti o da gökyüzünü..
gökyüzü sinirlenmiş gibi? bağırıyor yine yağmurun ardından..
neden mi?onu terkettiğinden olmasın..

yeni bir güne yine terkedilmekle başladım..
bugün de boşalıyor yağmurlar damla damla gökyüzünden..
dün gökyüzünü terkeden yağmurları kıskanmış olsa gerek..
hepsi gidiyor gökyüzünden..
sen de benim içimden;
Kopuyorsun parça parça ..

Hiç yorum yok: