5 Kasım 2008 Çarşamba

Unuttum Geçti(:

Bir acı hissediyorum nerden geldiğini kavrayamadığım.
Sanki çürük dişimin ağrısı kadar kuvvetli
Belki de sivri sineğin ısırdığı yerin kaşıntısıyla zarar gören bacaklarımın sızlaması kadar önemsiz..
Ya da ..yerini,nedenini bilmediğim bir şey..
Neyse ney!Acıyor işte bi yerler..
Bak herkes ilgi gösteriyor;hepsi beni mutlu etme çabasında!
Çözüm üretiyorlar bu acılar geçsin diye
Hiç biri fayda etmiyor diyorum.
"En iyisi unutmak.düşünme!geçer" diyorlar
Bu ilgiler üstüne daha çok acıyor kavrayamadığım şey..
Belki de aradığı ilgiyi bulamamaktır her seferinde artan ağrının sebebi?
Bu canımı yakan şey belki de sen yoksun diye?
Uyandım...
Çürük dişim pes etmiş olmalı ağrımıyor artık,
Belki de bacaklarımdaki sivri sinek ısırmaları yok oldu!
Ya da yerini,nedenini kavrayamadığım acı:o da gitmiş olmalı..
En iyisi unutmaktı!
Doğruymuş unuttum geçti(:

Hiç yorum yok: