5 Kasım 2008 Çarşamba

Sen ya da Sonbahar?

Beni içine çeken sevgilerin en derini..
belki de bir o kadar anlamlısı..
belki de tam tersi..
beni Bir o kadar sevmeyeni?
Sıradaki sevgi peki sen hangisi olacaksın?
bir şekilde içine alman lazım beni..
koruman gerek..
öncekileri kıskanma sen de..
kendine özel ayrı bir sev beni..
ama içine al..
çok mu istedim "sevmek"?
ama sen sevdiğim;
bir o kadar bağlanmak istemediğim..
alma içine!koruma!bırak beni!..
bağlanmak istemiyorum ki sana..
ne istediğimi;ne istediğini bilemiyorum ki..bir daha inanayım mı sana?
çabuk gel sonbahar çarçabuk!..
gel ki kararsız kalmayayım..
sen yalnızlık mevsimi değil misin zaten?
cama yansıyan her gün ışığıyla;
içimden nedenini bilmediğim bişeyler gidiyor..
belki de gün ışığı istemiyorum artık..
ne istediğimi biliyorum ‘son’ bahar gel artık..
belki çok uzakta bir yerlerde biri var hissediyorum!..
ama dokunamıyorum..

Hiç yorum yok: