23 Mart 2009 Pazartesi

...

Beni düşünmeyene bi kat daha bağlanmışımdır..
Unutmamışım
Unutmamışım hiçbir ifadeni imlasız şiirlerimde.
Her şeyi silebilirim,yeniden başlayabilirim derken satır aralarında ilişmişsin gözlerime,
Koyduğum dipnotları arasında kalmışsın
Kurtulamamışım bir türlü.
Ama bir şeyi unutabilmişim bak
Adını hatırlamıyorum;
Uzak akşamların karanlığına saklamışım çünkü.
Üstüne de küskün kapılar vurmuşum,anahtarları nerede bilmiyorum...
Belki sana kızıp ıssız çöllerin ortasına bıraktım;
Belki de kurşuni sessizliğe fısıldıyorum yerini
Ama
Farkında değilim,
Bilmiyorum.
Noktası konmuş bir paragraf sonusun artık .
Elveda demek zamanıdır şimdi.
Söylenecek tek söz kalmıştır Unutulan gözlerine bakarak.
Adını bile unuttuğum kahraman.
Sevgilim dediğim.
Mavi düşlerimin sahibi.
tek söz kaldı sevgilim ikimize dair.
Hayalin yine önümde .
Bakıyorum unuttuğum gözlerine.
Rengini artık önemsemiyorum ve söylüyorum:
Elveda umutlarımın katili.
Elveda nefretim
Elveda özlediğim
Elveda
Elveda sevgilim dediğim.

Not: Olips'me tesekkürler.

Hiç yorum yok: