26 Mart 2009 Perşembe

Sinir tepemde.

Ay dün giremedim dersanedeydim falan neler oldu neler.DAma şimdi anlatamıcam günü geçti.D en kayda değer olay bi kız geldi voleybol oynuorduk içine etti kıza sinirlendim kafasına topu bi çaktım küt! .D Çok rahatladım ama anlatamam.D Normal atsam topu asla atamam doğru düzgn ama işte sinir böyle bi şey.D
Bugün de yine epeyy sinirliyim.insanlara akıl sır erdiremiyorum arkadaşım! Şu sınıfta resmen 100. kez yapılan o mal mal espriler,sınıftakilerin ökzülükleri falan filan. nasıl sinirliyim vallai anlatamıcam. çok sinirm bozuktu bugün ilk olarak Canberk'e yanlış sipariş verilmesi konusunda. ben ne istiyorum bana ne aldırıyorlar.anladım ki kendi işini kendin yapacaksın; sen onun işine yardım etsen bile. sonra efendim Esin'in sevgilisi mal Recep. tanrım bi insan ancak bu kadar mal olabilir diyosun yani. karışmıyorum olaylarına bu recep mal mal bakıyor en son bugün baya bi cinlenmişim zaten sinirliym aldım çocuğu evire çevire dövdüm.esin geldi ayırdı falan ama çocuk benden ii tokat yedi. sinirimi alamadım bizim sınıfa sürekli gelen bi çocuk var kendini rapci sanan özenti tiplerden sinir oldum buna "sen bi daha gelme bu sınıfa demedim mii" diye bağırmaya başladım sonra gittim dövdüm onu da güzelce. geçer mi sinir yok geçmez. aldım çantamı falan filan geçtim Oğuzhan'ın yanına.o derece sinirlenmişim esin'e yani.neyse efendim öyle böyle derken 2 ders matematik vardı güzel güzel bir ders dinlemişim sormayın.yarın yazılı var da. sonra 2 ders de hocalardan izin falan aldık kubi'mle güzell güzel çalıştık soruları deli gibi çözdük falan.)bu kadar iyi bildiğimi bilmiyordum doğrusu.o biraz moralimi yükseltti işte.Hazal'ın çözemediğimiz bi soruya atlaması ise ayrı bir sinir etti beni.
Öyle böyle derken yine bi okulgünü bitmiş oldu. şimdi de yazıp çıkıyorum matematik çalışıcam manyak gibi sabahlara kadar hem de.) o kadar ders çalışma aşkı var ki içimde,bu yazılıdan iyi bi şeyler almalıyım öhöhhh! .)
Ha bi de Halil hocaya sesleniyorum bana etüd vermediniz ya hocam alıcaınız olsun.D İnsan bi haber verir de mi ama! neyse bi çalışıyım da gör sen hıh! .D
Yarın da etüde falan gidicem işte yazamam galiba kocaman öpüoree.D

Hiç yorum yok: