24 Mart 2009 Salı

Günlük tarzı falan yaniii.D

Öhöhö böböyümmm en yeni günlüğümm.D
Bugün evden bööyle her şey çok güzel olacak hiçbir şeye kafamı takmiiiciiğim diyerekten çıktım . ingilizce yazılısı falan vardı 4 sayfa hocalar baya bi kasmıştı höh olduk her şeyi bildiğimiz halde..yine de yaptım ama iyiydi yani.Sonra baktım herkesin morali bozuk falan pc'den ankara oyun havaları açmaya başladım milleti coşa getirdm oynadk eelendik falan.sonra Emre( nefret ettiğim bir öss öğrencisi)'nin kafasına top geldi ahaha çok mutluyum,sevgilisinden de ayrılmış galiba hiç birlikte görmüyoree.D Oh oh.)sonracığıma her zamanki gibi bi okul günüydü..
Ve eve dönme saati geldiğinde kubi'mle yürüyor idik..yine dalağım şişti.Allahım nasıl bir acıdır o ki yürüyemiyorum bi de böböyüm benm için iyi olur düşüncesiyle koluma falan girdi o da daha çok acıtmaya başladı lan çık kolumdan falan desem ayıp olacak bi şey diyemedim.sonra kubiyle yollarımız ayrıldı bi rahatladım e biraz da acıya alıştım falan neyse yürüyorum ama hani bayıldığım günkü gibi oldum ateş bastı falan ayaklarımı hissetmedm bi ara,neyse ki ev yakın yani.geldim eve oh rahatladım falan bi de baktım Serkanabiciğiminn yollladığı trabzonspor formam gelmişş,ay bir mutlu oldum bir mutlu oldum:) ben de artık fanatik bi hamsiyim.Dşimdi de iyiym işte öyle yemek falan yedim formamı giydim oturuyoree.D Bugün yeter bu kadar öpüyoreee.)

Hiç yorum yok: